Sunday, May 8, 2011
The Sleeping Beauty....
›
the sleeping beauty....suke tgk my kids tido..tapi nape gambar Amirah je???mana Zafri??haha...pasal mata adiknya terbuka luas!!!kakak dah le...
2 comments:
Wednesday, May 4, 2011
Custard TeaCake...yummy!!!
›
Salam semua...haha...mimpi apa tetiba post pasal cake plak nih???hari ni kan me cuti rehat...plan asal nak tgk movie.. tapi show x best..so,...
Bersenang-lenang di hari Rabu....
›
selamat pagi semua...hari ni me cuti...kenapa cuti??? pasal hubby offday hari nih...saja je nak kacau dia..haha.. so,pepagi lagi dah soh hub...
4 comments:
Thursday, April 28, 2011
AMirAh NaIk MoToR...
›
Abah!!hantar Amirah gi sekolah naik motor!!! haaiiihhh....anak dara sorang ni memang pantang btul kalau abah dia ada kat umah pepagi...mesti...
Friday, April 22, 2011
Sape Tak Nak HEADER Free Ko...
›
saya suka blog Cik Kaki sebab...... tulisan cik kaki dalam blog yang bersahaja...lawak sangat..ayat mmg best!!kekadang tuh bleh dok gelak s...
6 comments:
Wednesday, April 20, 2011
Rabbit In The Yard.....
›
Dah lama nak post citer pasal rabbit nih... tapi disebabkan kesibukan yang melampau.....at last...me cite gak hari nih...lgpun otak dah tepu...
8 comments:
Wednesday, April 13, 2011
Nak!Nak!Nak!Nak!......
›
Nak!Nak!Nak!...actually tu jelah words yg Zafri bleh sebut selain abah....semuanya dia nak..apa yang Amirah pegang dia nak!!!haihhhh..jenuh ...
4 comments:
‹
›
Home
View web version