HappiLy EveR AfTeR
Sunday, May 8, 2011

The Sleeping Beauty....

›
the sleeping beauty....suke tgk my kids tido..tapi nape gambar Amirah je???mana Zafri??haha...pasal mata adiknya terbuka luas!!!kakak dah le...
2 comments:
Wednesday, May 4, 2011

Custard TeaCake...yummy!!!

›
Salam semua...haha...mimpi apa tetiba post pasal cake plak nih???hari ni kan me cuti rehat...plan asal nak tgk movie.. tapi show x best..so,...

Bersenang-lenang di hari Rabu....

›
selamat pagi semua...hari ni me cuti...kenapa cuti??? pasal hubby offday hari nih...saja je nak kacau dia..haha.. so,pepagi lagi dah soh hub...
4 comments:
Thursday, April 28, 2011

AMirAh NaIk MoToR...

›
Abah!!hantar Amirah gi sekolah naik motor!!! haaiiihhh....anak dara sorang ni memang pantang btul kalau abah dia ada kat umah pepagi...mesti...
Friday, April 22, 2011

Sape Tak Nak HEADER Free Ko...

›
saya suka blog Cik Kaki sebab...... tulisan cik kaki dalam blog yang bersahaja...lawak sangat..ayat mmg best!!kekadang tuh bleh dok gelak s...
6 comments:
Wednesday, April 20, 2011

Rabbit In The Yard.....

›
Dah lama nak post citer pasal rabbit nih... tapi disebabkan kesibukan yang melampau.....at last...me cite gak hari nih...lgpun otak dah tepu...
8 comments:
Wednesday, April 13, 2011

Nak!Nak!Nak!Nak!......

›
Nak!Nak!Nak!...actually tu jelah words yg Zafri bleh sebut selain abah....semuanya dia nak..apa yang Amirah pegang dia nak!!!haihhhh..jenuh ...
4 comments:
‹
›
Home
View web version

The Author

My photo
nora
a mother of a cute doter and charming son...a wife of a loving and simple man..trying my best to do the best to all of them..the luv of my life...
View my complete profile
Powered by Blogger.