Thursday, May 27, 2010
Monday, May 24, 2010
Jalan2x @ Danga Bay
Thursday, May 20, 2010
ViEtNaM : SaIgOn & NhA TrAnG
salam ,erm...kenapa tajuk pasal Vietnam nih???kui2x...actually...we are going to Vietnam middle of next month...for my hubby's classmate reunion....erm...reunion classmate saya asyik dok postponed je...cane nih???jeles gak kat hubby nih...padahal classmate die kat luar malaysia sume..bleh je diorg organized.....erm...:(....
trip ke Vietnam nih kitaorg x bawak Zafri...consider sbb die still kecik..takut gak nak bawak ke negara yang agak kureng sket..kui2x...so, bawak Nurul jelah....actually, kesian gak nak tinggalkan Zafri ngan nenek die kat Tampin tu..tapi demi kesihatan bbku yang cumel tu...rasanya better x yah bawak....ermm....cane la die nak tido ekk???teruk gak kang nenek die nak dodoikan Zafri tido...kalau umi ade..senang je....suap nenen...terus lali nak tido...muahaha...
kat bawah ni ade gambar pasal Vietnam....
trip ke Vietnam nih kitaorg x bawak Zafri...consider sbb die still kecik..takut gak nak bawak ke negara yang agak kureng sket..kui2x...so, bawak Nurul jelah....actually, kesian gak nak tinggalkan Zafri ngan nenek die kat Tampin tu..tapi demi kesihatan bbku yang cumel tu...rasanya better x yah bawak....ermm....cane la die nak tido ekk???teruk gak kang nenek die nak dodoikan Zafri tido...kalau umi ade..senang je....suap nenen...terus lali nak tido...muahaha...
kat bawah ni ade gambar pasal Vietnam....

nih gambar waktu mlm....
ni lak gambar kat Ben Than Market...kat sini byk jual buah and textile....haha...tang nih yang nak perabih duit nih....kitaorg akan stay kat Saigon may be 1 nite je kot...x sure sempat stay or not..depends on what transportation we choose to go to Nha Trang... kalau amik train..means we all akan bertolak late nite that day upon arrival at Saigon...if we choose to take flight to Nha Trang, then we can overnite at Saigon...erm...sampai sana baru nak decide sbb ramai kengkawan hubby turun kat Saigon....Nha Trang memang cantik dengan pantainya....so, salah satu aktiviti kat sana nanti of course le snorkling....haha..mmg tgk itternary kat nha trang ade aktiviti nih....1st time snorkling masa kat Pulau Perhentian last year...haha..time tu dah la dengan perut boyot..tgh reach 8mth pregnancy kat Zafri time tuh..kui2x,...beraninya saya naik speed boat!!!tourist mat salleh ingat saya gemuk...kui2x...ghupe2x dok mengandung...sempat lagi p snorkling...tapi kalau x snorkling mmg rugi la...sbb mmg cantik sgt corals n fish...mcm dok dlm akuarium...kat bawah ada some photos of Nha Trang...enjoys...
Monday, May 17, 2010
tOte bOuTiQuE GiVeAwAY

salam...erm..try this contest lak...dari Tote Boutique..
suke sangat item yang dijual...cute...so, sesape yang nak join bleh KLIK SINI
Here are some of the item selling in this blog....
really cute.....
suke sangat item yang dijual...cute...so, sesape yang nak join bleh KLIK SINI
Here are some of the item selling in this blog....
really cute.....

cute sling bag...cantik kan??sling bag RM15 je....:)
berbaloi2x...
berbaloi2x...
RoBiN HoOd.....
hensemnya russell crowe!!!
Salam...sape yang dah pegi tengok movie nih ekk???i've watched the making of......film by RIDLEY SCOTT ...the director of GLADIATOR...hubby suka sgt cite nih......
best sangat.....so,i'm thinking of watching the movie this coming friday....kui2x..aci tak???i'm onleave that day...hubby x leh nak cuti....nak bawak my lil' princess cam x sesuai ja...
so....nak tgk sgt2x....erm...i jadik lone ranger la kot friday nih...kui2x...ke ade sesape ek nak ajak???x pe lah...nanti fikir dulu..sape yg bleh teman i pegi tgk movie ni... movie ni mmg kena tgk kat cinema....rugi kalu x p cinema...haha...
Thursday, May 13, 2010
LaWaTaN Ke HPJ...

Salam....erm...N3 kali ni nak cerita pasal lawatan yang dah lepas...haha...x sempat nak update awal2x...kalau x salah kitorg pegi 22-23 April lepas....kali ni visit ke HPJ utk tgk cyclotron and the equipment involve...and also the workflow....bertolak dari Bertam hari Khamis dlm kol 12 kot....naik Van coz' there were 6 of us yg pegi sekali...the rest pegi sendiri pun ada...team yang terlibat..engineering,pharmacist and physicist....erm...stay kat hotel dalam Uniten....
x ingat le pulak nama hotel tuh....dah sampai...rehat2 jap...then pegi mkn kat nasi beriani gam...punya le mahal...satu set dah rm27....pada hal x le sedap mana pun...
tajuddin husin lagi best....seb baik share ngan kawan....lgpun serving besar le...guys bleh le mkn habis 1 pinggan...kalu pompuan..i don't think we can finish that,....haha...
erm....lepas habis dinner balik hotel....tido...bagus btul...kui2x...
hari Jumaat baru pegi HPJ utk tgk cyclotron tu....ermmm...ganas gak le...habis visiting ngam2x dlm kol 1....b'4 nak balik Bertam we all sempat le singgah Alamanda jap....pastu terus balik....
rindu nye kat budak tecit 2 org kat umah tu.....
x ingat le pulak nama hotel tuh....dah sampai...rehat2 jap...then pegi mkn kat nasi beriani gam...punya le mahal...satu set dah rm27....pada hal x le sedap mana pun...
tajuddin husin lagi best....seb baik share ngan kawan....lgpun serving besar le...guys bleh le mkn habis 1 pinggan...kalu pompuan..i don't think we can finish that,....haha...
erm....lepas habis dinner balik hotel....tido...bagus btul...kui2x...
hari Jumaat baru pegi HPJ utk tgk cyclotron tu....ermmm...ganas gak le...habis visiting ngam2x dlm kol 1....b'4 nak balik Bertam we all sempat le singgah Alamanda jap....pastu terus balik....
rindu nye kat budak tecit 2 org kat umah tu.....
Friday, May 7, 2010
aLaMaK!!!DaH SeMiNggU x UpDaTe....:(

salam....
wah....dah seminggu rupanya saya x hapdate blog kesayanganku ini....
ermmm...sibuk yang teramat...
lastweek hubby tetibe je ajak g KL....
he was attended a conference on Malaysian Journalist...ingat nak book hotel...
but my BF ajak stay kat umah dia...so,save le budget...kui2x...
pastu...alang2x dah sampai kat KL...Ahad balik Tampin tengok FIL
kena denggi...sepatutnya hubby ada lagi session kat conference tu...tapi dia cam kene cold n flu le pulak......so, pagi ahad tu kitorg bertolak le ke Tampin....
FIL dah discharge dr spital...kesian gak kat dia....
tak lalu nak makan....ermmm....
Monday..balik Penang...sampai dalam kol 8 cam tu.....midnight..badan Zafri cam panas je...
erm..mmg pun...temp. dah 38...jenuh le dok jelom kepala dia...
dah tu dok merengek je...sian si kecik nih.....nih abah die la nih bawak virus...
ermmm...dok ingat pagi tu Zafri ok...but his temp. still 38 gak..terpaksa la EL....
hari tu mmg tak leh nak buat apa2 pun...dok berkepit ja ngan Zafri...
langsung x nak umi dia letak dia dlm bb cot..nak umi peluk dia je all the time..
jenuh gak le....ermmm.....mlmnye pulak....sikakak le pulak demam...:(
wadus....besarnye dugaan menjadi seorg ibu....kui2x...2 mlm le x tido...
kepala dah berpusing..si kakak demam lg teruk..temp. sampai 39.4...takut umi dibuatnya..
bukak sume baju...tinggal pampers dia je..pastu lap badan....
ingat nak je bukak aircond...tapi nurul dok batuk....ari tu her peads dah bgtau..
kalau batuk jgn bukak aircond....worsen the cough...sbb bleh keringkan tekak...
so,bukak kipas jelah.....
erm...Rabu..attend GCP workshop lak....kui2x...
Sabtu ni ade exam....sempat lagi nih dok menulis..kui2x...wish me luck ye....
wah....dah seminggu rupanya saya x hapdate blog kesayanganku ini....
ermmm...sibuk yang teramat...
lastweek hubby tetibe je ajak g KL....
he was attended a conference on Malaysian Journalist...ingat nak book hotel...
but my BF ajak stay kat umah dia...so,save le budget...kui2x...
pastu...alang2x dah sampai kat KL...Ahad balik Tampin tengok FIL
kena denggi...sepatutnya hubby ada lagi session kat conference tu...tapi dia cam kene cold n flu le pulak......so, pagi ahad tu kitorg bertolak le ke Tampin....
FIL dah discharge dr spital...kesian gak kat dia....
tak lalu nak makan....ermmm....
Monday..balik Penang...sampai dalam kol 8 cam tu.....midnight..badan Zafri cam panas je...
erm..mmg pun...temp. dah 38...jenuh le dok jelom kepala dia...
dah tu dok merengek je...sian si kecik nih.....nih abah die la nih bawak virus...
ermmm...dok ingat pagi tu Zafri ok...but his temp. still 38 gak..terpaksa la EL....
hari tu mmg tak leh nak buat apa2 pun...dok berkepit ja ngan Zafri...
langsung x nak umi dia letak dia dlm bb cot..nak umi peluk dia je all the time..
jenuh gak le....ermmm.....mlmnye pulak....sikakak le pulak demam...:(
wadus....besarnye dugaan menjadi seorg ibu....kui2x...2 mlm le x tido...
kepala dah berpusing..si kakak demam lg teruk..temp. sampai 39.4...takut umi dibuatnya..
bukak sume baju...tinggal pampers dia je..pastu lap badan....
ingat nak je bukak aircond...tapi nurul dok batuk....ari tu her peads dah bgtau..
kalau batuk jgn bukak aircond....worsen the cough...sbb bleh keringkan tekak...
so,bukak kipas jelah.....
erm...Rabu..attend GCP workshop lak....kui2x...
Sabtu ni ade exam....sempat lagi nih dok menulis..kui2x...wish me luck ye....
Subscribe to:
Posts (Atom)





