jom..survey kat Airasia..they're doing their big promotion 10cent!!! 2day @12pm...jap g...
haha...travel period February till Jun 2012 kalau x salah..
ermm...nak holiday mana ye????
dia je...
je...hubby pun x berani nak pegi jauh2x..
Amirah suka sangat main kat sini..best katanya!!
berendam kat situ ada la dalam 1 lebih cam tuh...
Zafri dah sejuk sgt...menggeletar dah dia...haha...
THE END
dia la yang design header nih....suke sangat2x..cute!!!
me joint contest yg dia buat..and luckily me one of the winner....excited sgt
pasal festime menang contest!!haha..kesian kan???semalam
email gambar..pagi ni dah dapat....terror btul cik kak ni
design...dah tu menepati citarasa...haha...again, thanks to Ina...:)
lagi tua drpd umur Amirah..yelah..pasal bear tu wujud sebelum
Amirah wujud lagi...kui2x..

gambar yang x de kaitan langsung dgn n3 hari nih...