salam...haihh..x abih2x lagi cite pasal kat Bandung...hehe...
ok,ni last part pasal shopping kat Bandung....hari ke-3 adalah our last day
@ Bandung..so,mlm tu dah pack siap2x pasal plan pagi esoknya nak
pegi Pasar Baru jap...then kalau sempat nak tambah visit ke FO..
pastu terus lunch...tapi masa dah suntuk..last2x we all sempat pegi
PB je then pegi lunch pastu pegi beli Amanda Brownies...
memang best brownies ni..ada bermacam2x jenis..brownies cookies pun sedap!!!
pastu..Pak Supir terus hantar we alll ke airport...
dah habis citer pasal Bandung....jom layan gambar...

Amirah dah bosan :)
sedang menunggu sorang ahli dok nego apa ntah...:)
di Amanda Brownies...borong segala jenis brownies yg ada kat sini...
ni Karamba Restaurant utk lunch...x sedap sgt and mahal..haha...not recommended..
we all cari spot yg bleh duduk...selesa sket...
gamabr makanan x sempat nak ambik pasal nak cepat....
rasanya barang we all x le banyak sgt pun...ni kat airport...lupa nak bgtau...lepas check-in each passanger kena bayar tax
kat imigration diorg IDR75,000. so, make sure sediakan duit yg cukup ye..
jgn habiskan semua duit rupiah...kalau pegi 1 group..collect utk 1 group la
senang..we all mmg dah put aside duit yang nak dipakai kat airport tu..:)
sempat lagi ambik gambar sebelum masuk dalam Airasia....THE END









