Please Click Here!!!TQ

Showing posts with label movie. Show all posts
Showing posts with label movie. Show all posts

Thursday, November 11, 2010

AkTiViTi HaRi RaBu @10/11/10

Salam...erm...hari nih baru nak post pasal smlmnye aktiviti...asal reason amik leave pasal nak kena balik Perlis sbb nak kena attend pasal pembahagian harta pusaka...tapi disebabkan adik kat Johor demam denggi...then..banjir lagi....kitorg postponed buat next year....so..kebetulan hubby lak 2 hari sblm tuh offday..and mlm hari tuh baru masuk night shift...so,plan pegi tgk cinema..tapi x tau plak ade cite apa skang nih...so,dah sampai Queensbay...terus pegi GSC...sbb time sampai pun dah kol 12t/hari...erm..pikir punya pikit...last2x decided nak tgk YOU AGAIN....show kol 12.30..so,bawak nurul main2x jab......


gambar x clear sangat..amik pakai hp je...Nurul Amirah ni kalau
dah jumpa mainan nih....siap le...dah le kena letak duit..haha..


jenuh la umi ngan abah dia dok tunggu Amirah main
sampai puas...



ni le movie yang kitorg tgk....x ramai pun ...anyway,cite die mmg lawak giller!!
pecah perut dok gelak...kalau Jamie Lee Curtis ni berlakon...mmg best arrr....

habis movie dalam kol 2.30...ajak hubby g makan kat KAPITAN...haha..
teringin nak makan nasi beriani ayam diorg..SEDAP!!!
pastu..dah habis mkn kat kapitan...hubby lak ajak g makan ABC n MEE SOTONG dekat
astaka sebelah Fort Cornwallis....
famous tau mee sotong kat sini...rasanya pernah masuk paper...

ni hah..signboard dia...yummy...gambar len x dan amik...
sampai je ..terus hentam..haha..mcm lapar sgt...padahal baru lepas mkn beriani...kui3x...
anyway...memang best le makanan kat situ...tapi sesape yang tak tahan pedas
rasanya x leh kot...sbb pedas gile!!!tapi sedap....

Monday, May 17, 2010

RoBiN HoOd.....




hensemnya russell crowe!!!
Salam...sape yang dah pegi tengok movie nih ekk???i've watched the making of......film by RIDLEY SCOTT ...the director of GLADIATOR...hubby suka sgt cite nih......
best sangat.....so,i'm thinking of watching the movie this coming friday....kui2x..aci tak???i'm onleave that day...hubby x leh nak cuti....nak bawak my lil' princess cam x sesuai ja...
so....nak tgk sgt2x....erm...i jadik lone ranger la kot friday nih...kui2x...ke ade sesape ek nak ajak???x pe lah...nanti fikir dulu..sape yg bleh teman i pegi tgk movie ni... movie ni mmg kena tgk kat cinema....rugi kalu x p cinema...haha...

Saturday, February 20, 2010

my little prince

Salam Sume...diperkenalkan...Umar Zafri...my 2nd baby...was born on 5th October 2009....erm..sebijik muka cam abah die???sama kan???cam photostat...time ni outing kat Jusco...we're there to watch Alvin n The Chipmunk 2...angkut sekali si kecik sbb x de org nak jaga dia..haha..kecik2 dah pandai tgk wayang...sib baik la zafri ni well behave je masa kat dlm cinema...tido ja..
Ni pulak Zafri with Umi die...hah..photostat gak ke??biasa le..dah nye nama parents..mesti kena gak ada irasnye kan...k lah..sambung esok..byk lagi nih housechores nak kena buat nih...baju sebelambak nak kena lipat nih....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...