Salam...erm...hari nih baru nak post pasal smlmnye aktiviti...asal reason amik leave pasal nak kena balik Perlis sbb nak kena attend pasal pembahagian harta pusaka...tapi disebabkan adik kat Johor demam denggi...then..banjir lagi....kitorg postponed buat next year....so..kebetulan hubby lak 2 hari sblm tuh offday..and mlm hari tuh baru masuk night shift...so,plan pegi tgk cinema..tapi x tau plak ade cite apa skang nih...so,dah sampai Queensbay...terus pegi GSC...sbb time sampai pun dah kol 12t/hari...erm..pikir punya pikit...last2x decided nak tgk YOU AGAIN....show kol 12.30..so,bawak nurul main2x jab......
gambar x clear sangat..amik pakai hp je...Nurul Amirah ni kalaudah jumpa mainan nih....siap le...dah le kena letak duit..haha..

ni le movie yang kitorg tgk....x ramai pun ...anyway,cite die mmg lawak giller!!
pecah perut dok gelak...kalau Jamie Lee Curtis ni berlakon...mmg best arrr....
habis movie dalam kol 2.30...ajak hubby g makan kat KAPITAN...haha..
teringin nak makan nasi beriani ayam diorg..SEDAP!!!
pastu..dah habis mkn kat kapitan...hubby lak ajak g makan ABC n MEE SOTONG dekat
astaka sebelah Fort Cornwallis....
famous tau mee sotong kat sini...rasanya pernah masuk paper...
pecah perut dok gelak...kalau Jamie Lee Curtis ni berlakon...mmg best arrr....
habis movie dalam kol 2.30...ajak hubby g makan kat KAPITAN...haha..
teringin nak makan nasi beriani ayam diorg..SEDAP!!!
pastu..dah habis mkn kat kapitan...hubby lak ajak g makan ABC n MEE SOTONG dekat
astaka sebelah Fort Cornwallis....
famous tau mee sotong kat sini...rasanya pernah masuk paper...


